Čelenky a Kožuchy?

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt pletene celenky

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt kožuchy


Ahojte!
Dneska by som sa chcela povenovať trošku  móde. Väčšina báb si pod pojmom "Zima" predstaví chladné počasie,kedy sa vonku nedá ani pohnúť bez troch vrstiev teplých zimných búnd. No určite sa nájde aspoň jedna z vás,ktorá keď sa povie "Zima" začnú sa vám v hlave premietať zimné outfity,ktoré by ste v zime použili a dali na svoj Instagram. Ako malá som milovala zimu hlavne kôli oblečeniu. Keď som si mohla ísť nakúpiť pekne zimné veci do školy. A teraz to nepochybne nie je inak. Všimla som si,že poslednú zimu strašne letia kožuchy. Či už práve alebo umelé. Ja som zástanca tých umelých samozrejme. Ja by osobne by som si ho na seba nedala.Už asi preto,lebo kumne sa takéto veci nehodia. Alebo možno,že za pár rokov? Každopádne keď som videla niektoré tie outfity spolu s "kožuchami" tak to nevyzeralo vôbec zle. Napríklad sa mi veľmi páči keď sa skombinuje kožuch v hocijakej farbe s vysokými čiernymi čižmami. Kožuch je naozaj prvok oblečenia,ktorý sa hodí ku každému štýlu oblečenia. Môžete si ho dať spolu s riflami ,oversize tričkom,k tomu nejaké tenisky a outfit máme na svete. Alebo ak sú tu nejaké elegantnejšie baby kľudne si môžete dať nohavice s blúzkou,alebo sukňou a k tomu lodičky či elegantnejšie topánky. Možností je veľa a fantázie je tiež aj do zásoby. Stačí sa s tým len vyhrať. No a pletené čelenky v asi minulej  zime boli tiež dosť veľkým trendom. A preto ma zaujima,boli ste aj vy obeťou čelenkového trendu a máte aspoň jednu? Ak áno dajte mi vedieť dolu do komentárov. Ja som si jednu predsta len kúpila.
Na dneska je to všetko vidíme sa pri ďalšom článku.

Komentáre

Obľúbené príspevky