Úvod


Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt flowers

Ahojte! ♥♥♥
Rada by som sa predstavila. Chcela by som vám to zhrnúť do takých menších troch bodov!
Nebojte sa ,nebudú dlhé. Chcem aby to bol len taký informačný článok,ktorý vám dovolí sa ku mne takto na začiatok o trošku viac priblížiť.

1.Niečo málo o mne:
Som pätnásť ročná teenegerka,onedlho už šestnásť ročná, a skrývam sa tu pod menom ako Life of my style. Dobre,napoviem vám teda moje skutočné meno a tým je Nikola. Nie,nie som Nicola, ako si pár ludí myslelo keď som sa im prvý raz predstavila. Meriam 158 cm... teda túto informáciu ste vedieť nemuseli ale máte ju tu :). Som veľmi priateľský človek a milujem poznávať nových ľudí čo ma práve preto viedlo k založeniu si vlastého blogu. Písanie ma odjakživa veľmi bavilo. Mala som pár bloggov.. teda boli to čisto len pokusi a väčšina článkov,ktoré som písala boli o psíkov. Takže čistý prepadák. Možno raz, keď budem mať dosť čitatelou a nejakú tu komunitu ukážem vám ich.


2. O čom budem vlastne písať?
Písala som už o hocičom. Či to bolo o plemien psov,mačiek, koni.. Alebo sloh do školy? No najradšej píšem o móde,prekvapivo,ale najviac rada píšem o celkovom živote teenegeriek. Či už o chalanoch,kozmetike alebo o spomínanej móde. Toto téma,mne veľmi zaujímavej a nikdy nevyčerpanej,mi je k srdcu bližšie ako samotná móda. Takže na tomto blogu by som sa nechcela zamerať LEN na sto krát spomínanú "módu",ale aj na celkový život báb a čo to obnáša. Veď povedzme si na rovinu baby.. Byť dievčaťom je niekedy,občas.. alebo skoro vždy ťažké.
A čo sa týka vydávania článkov rada by som bola keby vychádali tak 2x za týždeň


3.Celkový cieľ
Nejdem tu písať o tom ako strašne rada by som chcela byť slávna a mať kopec followerov na Instagrame. Samozrejme je to krásna predstava no nie? Ale takto s úprimného srdiečka a momentálne bez jediného fanúšika vám vravím,že nemám potrebu mať za každú cenu veľa čitateľov. Stačia mi tu ľudia,ktorí budú moje članky čítať pre ich potešenie a inšpiráciu..♥♥♥


A malé múdierko na záver?
....Buďte vďační za ľudí,ktorí vás robia šťastnými,sú čarovným záhradníkom,pri ktorom vaša duša prekvitá.
....Marcel Proust


Komentáre

Obľúbené príspevky