Základné kúsky v šatníku. U teenegeriek


Walk in closet ideas, closet organizer, closet systems, sliding closet doors, closet design ideas, closet storage, closet shelving, bedroom closet ideas, diy closet, baby closet ideas

Ahojte!
Dneska som si pre vás pripravila pár základných kúskov ,ktoré by nemali chýbať v šatníku u báb. A hlavne u teenegeriek. Na internete a YouTube vám určite vyskočia kopu videí a článkov o Tom čo by vám v šatníku nemalo chýbať. Ale po väčšine sú to veci pre pomaly dospelé ženy. Sú to skôr elegantnejšie veci a preto by som vám dneska chcela ukázať,že aj my školou povinné baby máme základné kúsky vo svojom šatníku v malíčku. Myslím si však,že v niektorých veciach sa nájdu aj staršie baby a na taký oldschool outfit vás možno inšpirujú práve tieto typy!


1. Obyčajné jednoduché tričká
Tento kúsok je naozaj univerzálny. Preto si myslím,že by v šatníku nemalo chýbať u teenegeriek,dospelých žien ale aj u žien v pokročilom veku! Ak nechceme mať práve extravagantný outfit a chceme zvoliť niečo menej šialené,obyčajné tričká v bielej,čiernej a šedej farbe sú nutnosťou.
Naopak tieto obyčajné tričká sa dajú použiť AJ v tých extravagantnejších outfitoch. Obyčajné biele,šedé,čierne tričko,nejaký zaujímavý kardigan,obyčajné džínsy,tenisky a outfit je na svete! Myslím si teda,že tieto tričká sú v šatníku nutnosťou!

simplicitéFeel Good Crew Necks - So Comfy!

2.Tričká s potlačou
Tričká s potlačou? Myslím si, že práve tieto tričká sú v dnešnej dobe veľmi obľúbené. Ja osobne keď nemám najlepší deň,nechce sa mi nijak extra outfit stylovať siahnem po takýchto tričkách! Nielenže tričká s nejakým pekným citátom, obľúbenou skupinou alebo obyčajnými ružami dodajú outfitu ten správny šmrnc. No a tieto tričká môžu ísť už k hocičomu. Či už k rifliam, plateným nohaviciam, sukniam(krajšie to vyzerá s ryflovou sukňou) alebo ku kraťasom.


  ✼pintrest: meghanrazevedo✼



3. Rifle a kraťasy
K tomuto sa asi moc vyjadrovať nemusím.  Rifle sú jednoducho naozaj základom šatníka. Doporučila by som mať min. nejaké obyčajne modré alebo čierne. Tiež také roztrhané rifle nie sú na škodu. Stačí si obliecť roztrhané rifle v ľubovoľnej farbe,tričko môže byť či už nejaká blúzka,tričko s potlačou,košeľa,tielko,sveter atď atď. Čo sa týka tohto typu oblečenia,doporučila by som mať v šatníku aspoň jedny nejaké spoločenské nohavice (oslavy,krsty,svadby,večierok...). A však posledné leto boli veľmi obľúbene tieto "nohavice". 
Ku kraťasom vám dám len pár obrazkov na išpiráciu. 


ASOS Pants in High Waist with Straight Leg \/\/📍@tuesdaysg0neAtenção para o cinto



4. Sukňa
Aspoň jedna sukňa by mala byť v šatníku aj tej najoddanejšej milovníčke nohavíc. Je jedno, či puzdrová alebo do áčka, mini alebo midi. Sukňa,tak ako aj kraťasy su,hlavne v lete, tou najzákladnejšou vecou v šatníku. Sukne sú také univezálne,že sa hodia ku každej príležitosti aj ku rôznym štýlom oblečenia. Zase vám sem dávam mešiu inšpiráciu z obrázkov.
Tarantino Film Fan Quentin Tarantino Written And Directed Horror Movie Shirts Funny Quote Shirts Women GiftsOutfits que te dan ganas de copiarlos TODOS😍😍 – cande perezCombinaciones de colores que casi no usas y debes intentar


5. Mikina,saká,kardigény
Pod túto skupinu som zaradila tieto kusky oblečenia,ktoré su základym elementom k vylepšeniu outfitu. Nie lenže tieto kúsky v chladnejších dňoch pekne zahrejú, ale je s nimi outfit o čosi krajší a zaujímavejší.
Mikiny sú asi najnosenejším kúsom u teenegeriek. Aspoň čo som si ja všimla. Mikín je v obchodoch naozaj veľa aj čo sa týka strihu,veľkosti a dizajnu. Ja mám tento kúsok oblečenia tiež najradšej. Dám si len mikinu,buď obyčajné alebo zaujímavejšie rifle a idem.
Saká sa mi veľmi páčia keď sa skombinujú s jeansami,basic tričkom a teniskami. Tato kombinácia sa mne osobne aj najlepšie nosí.
Kardigény.Výber množstvo kardigénov nám ponúka skoro každý obchod.Stačí mať len predstavu k čomu a ako to obliekať. Cez zimu určite nejaký štrikovaný kardigén,ktorý sa hodí k rifliam,teplákom. Pod to bud tielko,tričko s krátkym alebo dlhými rukávmi.

Teenage beauty: Even in a simple yellow hoodie and fitted skinny jeans the pretty teenager stood out, matching outfits with her gal palElegantní dámské sakoKardigan damski szary gruby


6. Koženky a riflové bundy
Koženky a riflové bunky sú moje osobne najobľúbenejšie kúsky v šatníku. Najviac trendy sú crop-tnuté koženky. Hodia sa naozaj k HOCI ČOMU. Sukne,rifle,nohavie,kraťasy,košele,mikiny..
Outfit s koženkou je asi o sto percent krajší ako bez nej. No, a na jaro a jeseň sa priam žiada.
Tak isto aj riflové bundy. Ja osobne preferujem trošku oversize. Riflové bundy som,keď som bola mladšia nenávidela a vôbec sa mi to nepáčilo. No s odstupom času som si s ňou vytvorila veľmi pevný vzťah a cez leto,jaro,jeseň bez nej nejdem ani na krok. Ak vás ale nabaví obyčajný vzhľad jeansok, môžete siahnuť po zaujímavejších. Výhoda tohto jeansového materiálu je ten,že sa naňho dá kresliť. Ja som poprosila svoju kamarátku,ktorá pekne kreslí, aby mi na ňu niečo nakreslila. Poviem vám,že to vyzeralo o milion percent lepšie. Ak,ale nechcete niečo namalovať dajú sa na ňu dať aj výšivky. Tiež to zanechá veľmii pekný dojem.
Painting on jeans, painting on fabric, acrylic on fabric, painting on jacket, design denim jacket and jeans, peonies painting, drawing peonies, peony art, peony drawing, peonies acrylicJean jacketFall fashion. Leather jackets and denim. Beanies.2. Chamarra de cuero

7. Doplny,kabelky a topánky
U mňa su tieto veci taká ta čerešnička na koniec. Dodá to outfitu ten správny nádych. Ak nemáte slabosť pre doplnky,ako ja, skúste nejaké decentné,minimalistické a veľmi ľahko kombinvateľné.
Či už prstienky,náhrdelníky,náramky,náušnice,hodinky,okuliare.Je to však dosť už o vkusu a aký štýl sa vám páči.
Kabelky sú nie len veľmi užitočné,ale aj dobre vyzerajú. Nebojte sa k nejakému obyčajnému outfitu zvoliť výraznú kabelku. Vášmu outfitu to len polepší.
Topánky sú aj nie sú pre niekoho základom pekného outfitu. Poznám typy ľudí,ktorý si na topankách veľmi potrpia a majú nespočetne veľa párov topánok. Ale sú tu aj taký,ktorý majú jedny,dve topánky univerálne a obyčajné na základné priležitosti.
Nie je pravidlo aby kabelka a topánky spolu ladili. Už to tak nefunguje. Takže ak sa vám hodia iné topánky k outfitu a kabelka úplne iná tiež,neváhajte a zakomponujte to tam! Nakoniec z toho možno výjde outfit,ktorý vám bude závidieť každa baba!
rose gold mirrored sunniesHaute Off The Rack Office Closet Tour + an vegan leather and gold office chair giveaway, white desk, Gigi New York Date Book, Handbag Gold Shelf Display,Jewelry from the collection of Marisa Haskell as seen in her Temescal Alley store. Love these!!!!Neutrals + gold.  black band watch with gold rim, ideal with pastel nails and knits



Zdroj obrázkov:
https://sk.pinterest.com/





Komentáre

Obľúbené príspevky